Pelgrim GVW955

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim GVW955 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

anita konings 16-03-2009
Geschreven voor: Pelgrim GVW955

Wij hebben in sept 2002 deze vaatwasser gekocht, enkele maanden later, mandje al kapot, na een half jaar liep de spoelglans er al zo uit, binnen 2 dagen reservoir leeg!!!Al vanaf het begin heeeft de deur een krakend geluid geproduceerd, dit was een teken!!
2 Jaar later deurveerband en klemveer stuk. Monteur gekomen, heeft het gerepareerd en dat zelfde jaar begint de andere kant van de deur ook al te kraken, wat duidt op dit aankomend defect. Inmiddels is dit dus ook kapot. Laatst bij het sluiten van de deur plotseling geen contact meer, alles viel ineens stil. En omdat Pelgrinm zelf aangeeft niks te willen doen, omdat we al vanaf het begin problemen met het ding hebben, heeft mn man zelf maar alles geopend en trof een gebroken stroomdraad in de deur aan, die dus nu gerepareerd is(kabelschoentje). Vorige week, vandaar nu mijn ervaring hier beschreven, stopte de watertoevoer ineens. We denken nu dat de toevoerklep niet meer opent.En wassen nu maar met de hand af, vanaf het begint alleen maar troubles gehad, ik wil nooit meer een Pelgrim. Wilde ze nog het voordeel van de twijffel geven nadat mn ouders jarenlange slechte ervaringen hadden gehad met de s;echte kwaliteit van Pelgrim, maar dat is nu dus voorbij. Ze leveren gewoon slechte kwaliteit gezien de prijs van het apparaat.

amweening 17-02-2009
Geschreven voor: Pelgrim GVW955

Ook wij hadden een 955 en hebben 6 jaar lang ellende gehad. Tot de 5 jaar garantie is er 4 keer een monteur langs geweest (die kwamen meestal zo'n 2 wkn na de melding, want tja een vaatwasser kun je wel ff missen) Net na 5 jaar gaf hij weer geregeld een foutmelding, maar soms deed hij het ook weer wel goed.
De vaat was ook nooit echt goed schoon, ik moest altijd een gedeelte nadien nog met de hand afwassen, kopjes voelden allemaal ruw.
Nu hebben we sinds vorige week na veel ergernis maar een nieuwe vaatwasser gekocht, van Bosch. Wat een verschil. Alles blinkt wat eruit komt, hij is ook veel stiller. Voor ons geldt: NOOIT WEER EEN PELGRIM!!!!!!